۱۳۸۸ شهریور ۶, جمعه

......!!!

بروجرد

کردستان

کردستان
اینها رو یکی از دوستام برام فرستاده! مرسی عزیزم....!
اصلا دوست ندارم و نداشتم وبلاگم جوری بشه که بخوام فقط قشنگیای طبیعت و محیط زیست و توش به تصویر بکشم اما میبینم واقعا همه وبلاگای محیط زیستی همش یا دارن سیاسی کار میکنن یا یه مشت کثیفی های محیط زیست و آدماشو رو میکنن یا اینکه برای بهتر نشون دادن خودشون و اینکه اثبات کنن که از همه بهتر و والاترن تو سر بقیه میزنن و همدیگه رو خراب میکنن!!!
واسه همین شاید دیگه جهت وبلاگم تغییر پیدا کنه و اینجوری ادامه پیدا کنه! شاید این مفید تر باشه و اگه 4 تا پست علمی هم گذاشتم توش خودم و امثال خودم که از هر چی سیاست و کثیف کاری های توشه حالمون بهم میخوره رغبت کنیم بخونیم!

۴ نظر:

ر.ر گفت...

خیلی قشنگه،ممنون .روح آدم زنده میشه.
به نظر من این تصمیم خوبیه.
موفق باشی دوست عزیزم.

حامد رحیمی گفت...

تصاویر فوق العاده بود

ناشناس گفت...

سلام
لطف کنید یه خورده نوشابه برای خودتون به خاطر به دنیا اومدن تو اردیبهشت باز کنید .

غ-ش گفت...

سلام عزیزم خوبی،خیلی خوبه که تو وبلاگتو داری تو جهت جدیدتری پیش میبری.من خیلی تصاویر طبیعتو دوست دارم اگه ممکنه بیشتر از این تصاویر بذار.امیدوارم مثل همیشه تو کارت موفق باشی.