۱۳۸۸ فروردین ۲۴, دوشنبه

من و گريه هاي زمين

سلام....
از هفته پيش تصميم گرفتم كه يه بخش جديد به وبلاگ اضافه كنم و اونم بخشي تحت عنوان"معرفي گونه" هست كه فكر ميكنم هم واسه من و دوستام كه رشتمون اينه و هم واسه بقيه به درد بخوره!بيشترم سعي ميكنم واسه ايران باشه.
اما چند وقتي هم هست كه بخش عجايب طبيعت رو باز كردم بنظرم اونم جالبه!
اما همين الان كه دارم مينويسم ياد تحقيق درس شناخت و حمايت محيط زيستمون افتادم كه بايد هركي يه منطقه از مناطق4گانه رو ارائه بده .اين براي ما كه از بيخ عربيم تو اين زمينه خيلي خوبه حالا شايدم خودم بيشتر دنبالش كردم و اصلا يه بخش ديگه هم بنام"مناطق" باز كردم اما حالا حالاها فكر نكنم چون چندتا كار مونده رو دستم كه بايد اونارو به يه جايي برسونم اما بعد از اينكه خودم تحقيقمو اماده كردم حتما اولين منطقه رو همون معرفي ميكنم!اميدوارم بتونم اطلاعات خوبي ازنظر پوشش گياهي و جانوري،موقعيت جغرافيايي،وسعت،وضعيت دسترسي وخيلي چيزاي ديگه بهتون بگم.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
وبلاگی خوب نیست که همیشه حرفی برای گفتن داشته باشه بلکه وبلاگی خوبه که حرفهای خوب و بجا در اون گفته بشه
موفق باشید